We zijn op pad

12 juli 2018 - Malmö, Zweden

Woensdag 11 juli 2018
Vanmorgen om 8.45 uur vertrokken richting Denemarken.
We kijken even hoever we de 1e dag komen. Als we de Duitse grens passeren begint het te regenen. Zoveel.... ze zijn er in Nederland jaloers op denk ik. We hebben heel veel file ivm weg werkzaamheden, dus het schiet niet op. Balen.....
We besluiten om vlak voor de grens met Denemarken een camping te zoeken en morgen weer verder te gaan. We zijn om 17.45 uur ip de camping en hebben nog maar 630 km gereden.
Maar goed we hebben vakantie dus niet zeuren.

Donderdag 12 juli 2018
Gisteren avond heeft Hans natuurlijk voetbal gekeken en ik heerlijk buiten zitten lezen. Vanmorgen zijn we om 9.45 uur weer vertrokken richting Malmö in Zweden. Na 350 km en 4.45 uur later zijn we aangekomen in Malmö. Onderweg hebben zich wel honderden lijkjes op het raam geplakt. Dus werk aan de winkel voor Hans.Het weer is prima 25 a 26 graden met een heerlijk windje. De camping ligt aan het water dus heerlijk vertoeven hier. Wij blijven hier 2 nachten zodat we morgen met het openbaar vervoer naar het centrum gaan.
Zo.... dit zijn onze eerste berichten op ons blog.
Groetjes van ons 😙

1. Sonja:
    Heel veel plezier & genieten! Leuk om het weer te lezen jullie verslag! 👍😘
  2. Thea:
    12 juli 2018
    Hey vakantiegangers, Jeetje is niet echt opgeschoten de eerste dag dan. Maar wat je zegt: je hebt vakantie!! Groetjes van ons 😘
  3. Anneke:
    12 juli 2018
    Goede reis Hans en Nettie. Heerlijk dat het weer in het noorden ook zo goed is! 😀
  4. Lenneke:
    Geniet ervan. 😘
  5. Wendy:
    12 juli 2018
    Have fun!! Dikke kus van ons en een knuffel van Vic
  6. Han:
    13 juli 2018
    Hopelijk de eerste en laatste regen van de vakantie
    Kei veel plezier
  7. Conny&René:
    13 juli 2018
    Heel veel plezier daar, alweer leuk om jullie eerste dagen van de vakantie te lezen. Gr van ons😗
  8. Ria Gouda:
    Hoi
    Weer fijn dat we met jullie vakantie belevenissen mee kunnen leven. Gezellig.
    wij hebben de 4 daagse van Drunen gefietst. Totaal 270 km.
    Groetjes
  9. Ko en Ellen:
    13 juli 2018
    Een hele fijne vakantie. Ga er maar volop van genieten. Het wordt een fantastische reis!!
  10. Christian en Jolanda:
    15 juli 2018
    He Hans en Nettie wat leuk om jullie verslag weer te lezen, heel veel plezier en geniet ervan😘
  11. Lidy Gouda:
    16 juli 2018
    Hey vakantie gangers ,ja de duitsegrens over dan file en wegwerkzaamheden, dat is daar standaard .
    Maar dat maakt de reis die je gaat maken wel goed denk ik, geniet van ervan saampjes 😉