1e dag

29 augustus 2014 - Calgary, Canada

Hallo allemaal,

Na een perfecte vlucht zijn we om 13.30 uur (locale tijd) geland op Calgary.

Het is hier 8 uur vroeger dan in Nederland, dus hebben we nog een hele dag voor de boeg!!

Het eerste wat opvalt als we uit het vliegtuig komen is dat er hele vriendelijke oudere Canadese ons verwelkomen en ons de weg wijzen.

Bij het inchecken in ons hotel (Acclaim hotel) hebben we gelijk de camper verhuur gebeld om te vragen hoe laat ze ons op komen halen morgen.

Tussen 8.45  en 9.15 uur worden we al opgehaald, heerlijk vroeg dus en dan kan ons avontuur beginnen!

We proberen zoveel mogelijk dit blog bij te houden zodat jullie ons een beetje kunnen volgen.

Groetjes van ons en hopelijk tot snel.

1. Mieke:
    30 augustus 2014
    Wat leuk om zo jullie te volgen. Veel plezier en een prettige vakantie Denk om je tas Nettie
  2. Ruud en Anneke:
    Heel leuk idee.
    Volgen jullie avonturen met veel interesse.
  3. Christian en Jolanda:
    30 augustus 2014
    Hallo Hans en Nettie, wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Heel veel plezier daar, geniet ervan!! We zijn benieuwd naar jullie verhaal.
  4. Jolanda en Berry:
    30 augustus 2014
    Goedemiddag, ook wij gaan jullie volgen.
    Ga er een onvergetelijke reis van maken gr Berry en Jolanda
  5. Wendy:
    30 augustus 2014
    Veel plezier pap en mam!we blijven jullie volgen!geniet,geniet,geniet

Xxx alex en wendy
  6. Conny&René:
    30 augustus 2014
    uiteraard volgen we jullie ook, heel veel plezier en geniet van elkaar en van deze mooie reis.

Conny en René
  7. Ria en John:
    30 augustus 2014
    Fijn dat jullie reis goed gegaan is.
    Op naar onvergetelijk avontuur. Leuk dat wij daar ook een beetje van mogen mee genieten.
    Gr. John en Ria
  8. Cindy Bruurmijn:
    31 augustus 2014
    Wij gaan jullie volgen. Heel veel plezier en niet weer je tas vergeten
    Groetjes Paul, Cindy, Nienke en Youp
  9. Ko en Ellen:
    1 september 2014
    Wat ontzettend leuk om zo met jullie mee te reizen. Geniet er maar met volle teugen van!!!! Groetjes Ko en Ellen
  10. Niky:
    1 september 2014
    Hé Hans en Nettie, fijne vakantie gewenst. Geniet er maar lekker van. En wat is het toch leuk om mensen via een blog te kunnen volgen. Marit is afgelopen zaterdag vertrokken naar Oeganda en houdt gelukkig ook een blog bij.