het vervolg

hallo luitjes,

Nou we hebben ons huisje op wielen in ons bezit voor 4 weken.

Tegen negen uur kwamen ze ons halen en na de nodige papier afhandeling en instructies konden we op weg.Eerst boodschappen doen. Nu hadden ze al verteld dat we daar de tijd voor moesten nemen.... nou dat was ook wel nodig. Eer je alle boodschappen een beetje gevonden had in de supermarkt... !! Maar goed we hebben vakantie dus... daarna nog snel naar de slijterij want alcohol verkopen ze niet in de supermarkten hier. Nadat we de tassen in de camper hadden geladen zijn we richting Banff gereden. Daar was de eerste camping vol. Geen paniek er komen er nog meer. En ja hoor, de 2e was raak. Daar de koffers uitgeladen en de boodschappen in de kasten opgeborgen. Het is miezerig weer, koud en kil!!  De nacht was beren koud brrr en helaas nog geen beer gezien.

s'morgens zijn we al vroeg vertrokken richting Lake Louise. Onderweg hebben we 2 wolven gezien. Om 9.45 uur waren we bij Lake Louise en hebben daar een trail gelopen naar het theehuis aan het Lake Agnes, ong 3.5 km met een hoogte verschil van 385m. Het was echt de moeite waard!! Daarna wilden we nog naar Lake Moraine maar die weg was afgesloten ivm de drukte. (Het valt ons overigens op dat er ontzettend veel Aziaten zijn). Dan maar hier een camping gezocht en morgenvroeg naar Lake Morraine.

Het is nu maandag en we hebben vanmorgen Lake Moraine bezocht. Een ontzettend mooi meer met een hele mooie spiegeling. Hierna zijn we naar het skioord van Lake Louise gegaan en zijn met de lift naar boven gegaan. Ze zeggen dat je daar kans hebt om beren te zien, maar helaas we hebben ze niet kunnen spotten. Maar het uitzicht was grandioos!!  Na de lunch zijn we weer gaan rijden en zijn we nu in Revelstoke, op een camping met wifi!!! Hier blijven we als het weer het toelaat 2 nachten en gaan dan verder naar West Kelowna om daar Fanny te bezoeken. Fanny is een kennis van Leontine en is 2 jaar geleden samen met haar man en 2 kinderen geëmigreerd naar Canada.

Groetjes en tot de volgende keer.

1. Wendy:
    Super mooi!!!geniet ervan!xxx
  2. Conny&René:
    2 september 2014
    Wauw..het is inderdaad heel mooi daar, en wat je zegt, die weerspiegeling...blijf vooral veel foto"s maken zodat wij er hier ook van mee kunnen blijven genieten..Gr en geniet ervan X
  3. Thea:
    2 september 2014
    Ha vakantiegangers, ziet er super uit zeg! En idd heel veel foto's maken, kijk nu al uit naar jullie volgende fotoboek :-) xxx
  4. Ria Gouda:
    2 september 2014
    Hoi genieters, doen jullie Fanny de groeten van Wim de fietsenmaker en Ria uit Eethen.
    Alles prachtig en het is gelukt Liefs van ons