woensdag 3 september

Hallo allemaal,

even nog een update van ons vorige verslag: Onderweg naar Revelstoke kwamen we door een plaatsje (ik ben de naam even kwijt) met veel tankstations. Wij zijn daar gewoon door gereden. Na ong. 5 km. staat er een bord langs de weg met, check je brandstof volgende tankstation over 147 km.!!!! Moet zo'n bord niet voor de tankstations staan of hebben wij een bord gemist?? Gelukkig hebben wij genoeg brandstof en rijden dus rustig door, maar je zou dat bord hebben gemist!! Ik zou daar niet graag aan de kant van de weg staan. Dit tot zover.

Nou we hebben onze regenjassen nodig gehad hoor!! Wat een triest weer was het gisteren. We hebben nog overwogen om verder te rijden maar ook daar was het weer somber en triest volgens weer online. Dus hebben we een dagje rust genomen en ons hier een beetje vermaakt. We zijn s'morgens naar het stadje Revelstoke gelopen en daar wat rond gesnuffeld. Revelstoke heeft een belangrijk treinstation voor goederenoverslag. Er rijden hier dan ook treinen met zeker 148 wagons (Hans heeft geteld)!! We hebben hier wel een bbq kunnen kopen. Die hadden we in de andere plaatsen niet kunnen vinden. Nu het weer nog om te hem te gebruiken!!! S'middags even een wasje gedraaid want ja... ook ik blijf de wasvrouw ook tijdens de vakantie!! haha We gaan dadelijk richting West-Kelowna, ong. 210 km rijden.

Dit was het weer voor vandaag groetjes en tot ons volgende verslag!

1. Elserieke:
    3 september 2014
    Hallo daar! Jammer van het weer, maar verder klinkt het heerlijk. Mooi he , daar! Geniet ervan en veel plezier nog!
  2. Vic:
    3 september 2014
    jammer van t weer maar er zullen vast nog wel dagen komen om de bbq aan te steken. geniet ervan!
  3. Karolien en Kees:
    4 september 2014
    Nou Hans en Nettie jullie reis is begonnen, veel plezier, leuk jullie te volgen. Hopelijk wordt het weer wat beter.
  4. Fanny:
    19 september 2014
    het bord langs de weg met, check je brandstof volgende tankstation over 147 km of meer verbaasd mij ook altijd, dacht er altijd van....ja...ben nou laat mee ...:D